Veelgestelde vragen

NAVIGATIE:

 

BESTELLING EN LEVERING

Hoe plaats ik een bestelling?

  • Selecteren product
    • Klik op het artikel van uw keuze
    • Pas eventueel de hoeveelheid artikelen aan
    • Klik op “In winkelwagen”
    • Als u nog een artikel wilt bestellen, klikt u op “Winkel verder”
    • Als u de bestelling definitief wilt maken, klikt u op “Ga door naar afrekenen”
  • Invullen gegevens
    • Vul bij Stap 1 uw gegevens in
    • Als u de bestelling naar een ander adres in Nederland wilt laten versturen, kunt u dat hier aangeven door het vinkje bij het vakje “Verzenden naar hetzelfde adres” weg te halen
    • Kies bij Stap 2 met welke methode u wilt betalen
  • Controleren en bestellen
    • Controleer bij Stap 3 uw bestelling
    • Bij Stap 3 kunt u tevens aangeven of u op de hoogte gehouden wilt worden van acties en aanbiedingen van de Webshop
    • U dient de Algemene Voorwaarden te accepteren door het vakje aan te vinken
    • Klik op “Plaats uw bestelling”
    • U komt nu op de betaalpagina
    • Als u alle stappen op deze pagina gevolgd hebt, kunt u de betaling bevestigen

Kan ik een bestelling nog annuleren of aanpassen?
Zolang u de bestelling nog niet heeft afgerekend, kunt u uw winkelmandje nog aanpassen.
Zodra u bent doorgegaan naar de betaalpagina is het niet meer mogelijk uw bestelling aan te passen. Na betaling kan de bestelling niet meer geannuleerd worden.
U kunt indien nodig de bestelling aan de deur weigeren of deze binnen 14 dagen (kosteloos) retour sturen. Na ontvangst van de retour wordt het aankoopbedrag binnen 14 dagen gerestitueerd.

Kan ik een bestelling plaatsen als ik geen abonnee ben van het AD?
Ja, ook als u geen abonnement heeft op AD kunt u een bestelling plaatsen in onze webwinkel.

Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?
Ja, u ontvangt binnen enkele minuten een bevestiging op het opgegeven e-mailadres.
Hierin staan de gegevens van uw bestelling, controleert u deze goed. Als u geen bevestiging heeft ontvangen raden wij aan in uw spamfolder te kijken.

Kan ik mijn bestelling laten inpakken?
Nee, dit is helaas niet mogelijk.

Ik kan mijn factuur niet vinden?
Neem contact op met de klantenservice en zij kunnen u de factuur nogmaals zenden.

BEZORGING VAN EEN BESTELLING

Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?
Dit is afhankelijk van de grootte van het bestelde artikel. Als het artikel niet door de brievenbus past wordt het aangeboden als belstuk. De bezorger belt dan bij u aan om het pakket af te geven.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben bij het afleveren van mijn bestelling?
Voor de procedure postbezorging verwijzen wij u graag door naar de website van Post.nl.

Wordt mijn bestelling in één keer bezorgd, ook als ik meerdere artikelen besteld heb?
Uw bestelling wordt in één keer bezorgd. Op het moment dat één van de artikelen uit uw bestelling niet leverbaar is, zal de gehele order geannuleerd worden.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?
Ja, het is mogelijk om uw bestelling op een ander adres te bezorgen. Dit kunt u opgeven bij uw bestelling.

Kan ik mijn bestelling in het buitenland laten bezorgen?
Wij leveren alleen in Nederland en België.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Nee, dit is helaas niet mogelijk.

Kan ik kiezen op welke dag en tijdstip mijn bestelling bezorgd wordt?
Nee, dit is helaas niet mogelijk.

LEVERTIJDEN

Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Indien het artikel op voorraad is en op een werkdag voor 23.00 besteld wordt, dan ontvangt u het de volgende dag in huis. Bestellingen op vrijdag na 23:00 uur en in het weekend worden dinsdag geleverd. Mocht de levertijd voor een bepaald product afwijken, dan vindt u dit terug op de productpagina.

VERZENDKOSTEN

Wat zijn de verzendkosten van mijn artikel?
Dit is afhankelijk van het artikel dat u heeft besteld. Deze informatie kunt u vinden bij de artikelen.

BETALING

BETAALMETHODEN

Welke betaalmethoden zijn er beschikbaar?
U kunt in onze webshop betalen met iDeal en creditcard.

CADEAUBONNEN

Kan ik met cadeaubonnen betalen?
Nee, dit is helaas niet mogelijk.

FACTUREN EN BETALING

Wat is de betaaltermijn?
U betaalt uw bestelling direct met iDeal of met creditcard, VISA en Mastercard.

Waar kan ik terecht met overige vragen over mijn factuur of betaling?
Bij vragen over uw factuur of betaling kunt u contact opnemen met onze klantenservice via dit contactformulier.

RETOURNEREN

BESTELLING RETOURNEREN

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Wanneer u niet tevreden bent over uw aankoop, kunt u deze retour sturen binnen 14 dagen na ontvangst. Dit mag u met (geprinte) factuur* sturen naar:

DeBesteBoeken.nl
T.a.v. Retouren
Antwoordnummer 15662
4790 VT Klundert

De verwerking van de retouren vindt plaats na ontvangst en beoordeling van de artikelen. Wanneer wij uw pakket in originele staat hebben ontvangen, betalen wij u het aankoopbedrag terug.

*De factuur heeft u ontvangen in uw mail. Deze is toegevoegd als bijlage aan de bevestigingsmail. Mocht u deze niet ontvangen hebben of niet meer terug kunnen vinden, neem dan contact op met onze klantenservice.

Hoe lang duurt het voordat ik het aankoopbedrag terugkrijg als ik mijn bestelling retourneer?
Indien de retourzending voldoet aan alle hierboven gestelde voorwaarden, wordt het aankoopbedrag binnen 14 dagen na beoordeling gerestitueerd.

Krijg ik een bevestiging als mijn geretourneerde bestelling in goede orde is ontvangen?
U ontvangt geen bevestiging van uw retourzending. Uw geld wordt automatisch teruggestort op uw rekening.

 

Staat uw vraag hier niet bij neem dan contact op met onze klantenservice via het contactformulier of bel naar 088-0505050 (ma. tot vr. 09:00 – 17:00).